خلوت من و خودم خلوت من و خودم
درباره ما


بعد از این عشق به همه عشق جهان میخندم هر که آرد سخن عشق به میان می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به هوس بازی این بی خبران میخندم.

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خلوت من و خودم

خدا رو شکر.....
موضوع: <-PostCategory->

 

Am Thankful
I can see the beauty all around me.
There are those whose world is always dark

خدا را سپاس
من میتونم تمام زیبایی های پیرامونم را ببینم
کسانی هستند که دنیا یشان همیشه تاریک و سیاه هست

I am Thankful...
I can walk.
There are those who have never taken their first step.

خدا را سپاس
من میتونم راه برم ..کسانی هستند که هیچوقت نتونسته اند. حتی یک قدم بردارند

I Am Thankful ...
My heart can be broken.
There are those who are so hardened they cannot be touched

خدا را سپاس
که دل رئوف و شکننده ای دارم
کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و
احساسی رو درک نمیکنن

I Am Thankful ...
For the opportunity to help others.
There are those who have not been so abundantly blessed as I.

خدا را سپاس
به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم
کسانی هستند که از این نعمت و برکت وافری که به
من داده ای بی بهره اند

I Am Thankful ...
I can work.
There are those who have to depend on others for even their most basic needs

من میتونم کار کنم .کسانی هستند که برای رفع کوچکترین
نیازهای روزمره شون هم به دیگران محتاجند

I Am Thankful ...
I have been loved.
There are those for whom no one has ever cared.

خدا را سپاس
که کسی هست که منو دوست داره
کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس مهم نیست .



نظرات شما عزیزان:

داداشي
ساعت15:40---28 آبان 1390
سلام


خوبي عسلي؟


چرا انقدر غمگين مينويسي؟


فرشته
ساعت18:10---25 آبان 1390
tonesti linkam konپاسخ:سلام گلم . با چه اسمی لینکت کنم ؟ راستی ممنونم که بهم سر زدی . منتظر حضور گرمت هستم.

فرشته
ساعت17:00---25 آبان 1390
salam vabe zibai dareپاسخ:سلام ممنونم. چشمات قشنگ میبینه.

داداشي
ساعت16:41---25 آبان 1390
سلام


آبجي من دوست دارم و ميخام مال خودم باشي


منتظر ادامه داستانت هستم


تا اينجاش كه خوب بوده


داداشي
ساعت16:31---25 آبان 1390
سلام

آبجي من دوست دارم و ميخام مال خودم باشي

منتظر ادامه داستانت هستم

تا اينجاش كه خوب بوده
پاسخ:سلام ممنون که سر میزنی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده توسط :faeze | لينک ثابت |برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

کورش کبیر
افشین
کلبه عشق
بوسه یعنی....
علی
100در صد داغ
اموزش عاشق شدن.
kind friends
زبان آموز
من و حرفام
فائزه
سکوت عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه


سلام دوست مهربون.در صورت تمایل برای تبادل لینک لطفا منو با اسم دلنوشته های من و آدرس faeze.20.LXB.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینکتون رو در کارد زیر برام بذارید.در صورت وجود لینک کردن من در سایت شما بطور خودکارلینک میشید.ممنونم.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1391
آذر 1390
آبان 1390


نویسنده وبلاگ :

faeze

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com